Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
In line stezky v Praze a jejich návštěvnost
Doležalová, Lucie ; Gnad, Tomáš (vedoucí práce) ; Matošková, Petra (oponent)
Název: In line stezky v Praze a jejich návštěvnost Cíle: Cílem práce je popis a charakteristika vybraných stezek pro in line bruslení v Praze a posouzení jejich návštěvnosti. Metody: Ke sběru dat jsme využili anketového šetření. Odpovědi od respondentů jsme získali na základě řízeného rozhovoru. Výsledky jsme statisticky zpracovali pomocí absolutních a relativních četností. Dále jsme k popisu in line stezek použili metodu pozorování. Výsledky: Infrastruktura in line tras v Praze je již hojně vybudována a bruslařům přináší širokou nabídku k výběru, nicméně je stále co zlepšovat. Zaměřit by se mělo hlavně na kvalitu a šířku povrchu, servisu pro bruslaře a u některých tras i na délku. Díky anketovému šetření bylo zjištěno, že in line stezky nejvíce navštěvuje pracující populace ve věku 26 - 35 let z důvodu trávení volného času nebo zlepšování či udržování kondice. Klíčová slova: in line bruslení, sport pro všechny, in line stezky, outdoor aktivity
Teambuildingové programy v ČR
Krejčík, Jan ; Janák, Vladimír (vedoucí práce) ; Ruda, Tomáš (oponent)
Název práce: Teambuildingové programy v ČR Cíle práce: Cílem práce je sestavit přehled nabídky českého trhu v oblasti teambuildingových programů a její srovnání s nabídkou vybraných zahraničních agentur. Dalším cílem práce je navrhnout opatření, která mohou pomoci k následnému zkvalitňování a rozšiřování české nabídky ve specifických odvětvích poskytování teambuildingových služeb služeb. Metoda: Pro shromáždění potřebných dat v oblasti vymezení pojmu teambuilding byla provedena rešerše odborné literatury. Pro analýzu české a zahraniční nabídky bylo čerpáno z elektronických zdrojů. Výsledky: Poukazují na mezery v české nabídce v oblasti teambuildingových programů ve srovnání se zahraničím a na některé možnosti, jak těchto mezer využít. Klíčová slova: teambuilding, programy, agentury, nabídka českého a zahraničního trhu

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.